Motherhood is hard, makeup doesn't have to be.
I simplify makeup for busy moms.

Pugs-All the Rage.

I just wanna know when pugs became so trendy? I mean I LOVE it, but seriously they are everywhere! And pug people are a special breed. Like we have pug parties. No lie. 
Here are some of my personal favorite pugs as of late. 
I mean, how can you not be a little happier now? 😉 
Also, I just got this necklace. Try and TELL me this wasn’t made for Moi. 

My brain is fried from keeping the babies for a week. I’ll be sleeping through Sunday. Over and out. 
xo
post signature
  1. Dayna Leigh says:

    Oh my gosh, my insides hurt from laughing at those pictures. My favorite was the 3rd and 5th pictures! Too freaking funny

  2. Pamela says:

    hahahha all of those are so funny esp love the christmas tree one! dying! ugh I want a pug so badly! have a great weekend!!
    Pam

  3. Michelle P says:

    haha I love all of these! And I know what you mean, we have a french bulldog and it seems like everyone is getting one now!

  4. Erin says:

    Bahaha 'hold on a sec… am I in a Christmas tree?!'

    Amazing!

  5. Haha those pug pics made my day! Have a lovely weekend 🙂

  6. safire says:

    LOL so cute! The one sprawled on the couch is too adorable .

  7. Kate says:

    Hahaha – I love all of these. Especially the "Wiggle, Wiggle, Wiggle". I just wish they would of spelt it correctly. The Christmas tree is hilarious! I love Pugs, we had one when I was younger. 🙂 Now, I have a gorgeous Puggle, Pug + Beagle= adorableness!!!

  8. Kodi says:

    I know!! When I first got my Bella, I couldn't find pug things anywhere, and now their all over the place.

    Gotta love our sweet babies though:)

    Have a great weekend!
    xoxo

  9. Alexandra says:

    Cute! I love the first pug photo with the pink sparkly bow. I think Sadie needs one!

    I'm jealous of your pug necklace too! I wish they made those for Australian Shep/Lab mix mommies :o(

    Alec

    http://www.AdventuresWithAlexandra.blogspot.com

  10. Meredith says:

    So cute, I just think Pugs are adorable!

  11. Megan says:

    Pugs are the BEST! These are hilarious!! Must have the pug necklace- sooo adorable!

  12. Shalyn says:

    Lol omgosh these are hilarious!!!

  13. Mrs. TLB says:

    LOVE your blog…Pugs are the most precious ever-we have two! That necklace is so cute!

  14. Adorable! We have an english bulldog, and I always say pugs are mini-roxy's (our dog's name is Roxy). I love all doggies, but I have a special place in my heart for bulldogs and pugs.

    Love the necklace! Perfection :0)

    http://peridotkutie.blogspot.com/

  15. These are so cute!! I love the pug in the Christmas tree 🙂

  16. Pugs are so darn cute 🙂

  17. No kidding girlfriend, I about choked on my wine. I love the tongue and Christmas tree pic

  18. Katie says:

    LOVE the pug with the pink bow.. so cute!!

    Pugs are my favorite, I've always wanted one.. too bad my hubsy loves big dogs – no pug for moi. Sad face!

  19. Courtney says:

    haha those crack my shit up!

  20. Omgosh I laughed so hard!!

  21. Lily says:

    omg these are SOOO cute!!! makes me want one lol!

  22. Ophelia says:

    such a cute necklace! I need to get one like that but a dachshund! newest follower 🙂

  23. Justine says:

    OMG I am loling on my hotel room!! LOVE pugs and frenchy's too <3 !!

    xx
    Justine

    sobeanie.blogspot.com

  24. oh my goodness. these are TOO CUTE.

    love.

  25. I saw pug salt and pepper shakers once.

  26. As a pug owner I love this!! When Kingston was a baby he would sing when he ate his food full on sqeeks with a melody. Everything he does is so funny!

leave a comment

share

share

share

share

share

Leave a Reply

Your email address will not be published.

sign up
back to top

lExington, KY

easy makeup for
busy moms

want to stay up to date on all the things?

studio

wildwood

back to top

Created with Showit 5
© 2018 Blanc+Blush Photography
 Design by Jessica Gingrich Creative

1904 ansley way
dallas, texas

photography
& design studio

want love letters in your inbox?

THANKS SO MUCH! YOU'RE ALL SIGNED UP!

hello

Let's Chat

Send

Message

Phone

Email

Name

@AllisonJJENKS

follow me here!

Thank you!

Your message has been sent. We'll contact you shortly

Empowering ambitious stylists to create 
six-figure bridal beauty businesses.

back to website

blog categories

baby

at home

hair and makeup

skincare

COLLAB WITH ME

Shop my faVS

gift guides