Motherhood is hard, makeup doesn't have to be.
I simplify makeup for busy moms.

PSA: your weave just might save your life.

Yup. 
This is real. 
I hear ya Bryana, these things ain’t cheap. 😉
Hysterical. 
post signature
  1. Kate says:

    Oh, wow. Bryana and Juan, classic love story gone wrong…Thank goodness she had her weave. I think that's reason #4,673 as to why I need to get one. What am I waiting for?? 🙂

  2. Lindsey says:

    ummm no! wuahahahahaha!! No way. HAHAHAHA

  3. BriBrooke says:

    Awesome, I've already shared to my fb page.

  4. Cassie says:

    un be-weave-able!!
    bahaha.

  5. Jackie Sue says:

    HAHAHHAHA!!!!! Bryana is a lucky girl!!!!!

  6. Heather says:

    if i wasn't convinced i need some weave before this really changed my mind…

  7. Mrs.BigTime says:

    You can't make this stuff up!

  8. Frankie says:

    Oh My Lawd! I just love this! Girl gotta love her weave!

  9. CaitEmily says:

    Wow! That is seriously hilarious!! Hahaha!

  10. Amanda Faith says:

    baahaha. This is great!

  11. lori says:

    bahahahaha this is great.

  12. Courtney says:

    omg HOW did the news guy not laugh reporting that?? So great!!

  13. skippysays says:

    U, I feel bad, but this is kinda funny and amazing!
    http://www.saysskippy.blogspot.com

  14. Dayum. Shared it on FB.

  15. It was goin' past me like "Zoom Zoom"

    I want to know the reporters response when they told him that was the story he'd be covering…

  16. Tiffany says:

    Hilarious! "I've invested a lot of money in this weave." Love it.

    ~Tiffany
    http://tiffanyd22.blogspot.com

  17. Phoebe Jan says:

    That's definitely "unbeWEAVEable!" Hahahaha!!!

  18. lilmoomoo says:

    hahahaha I remember when I watched this for the first time..
    I was like.. Say WHAT?

    Weave saved her life y'all.

    lovelovelove
    moo.

    http://themusingsoflilmoomoo.blogspot.com/

  19. "im not even 21 yet…" OH MEEE GEEhhh.. MY WEAVE CAP..

    this is hilarious..cant believe this. too funny

    http://www.chaptersofawife.blogspot.com

leave a comment

share

share

share

share

share

Leave a Reply

Your email address will not be published.

sign up
back to top

lExington, KY

easy makeup for
busy moms

want to stay up to date on all the things?

studio

wildwood

back to top

Created with Showit 5
© 2018 Blanc+Blush Photography
 Design by Jessica Gingrich Creative

1904 ansley way
dallas, texas

photography
& design studio

want love letters in your inbox?

THANKS SO MUCH! YOU'RE ALL SIGNED UP!

hello

Let's Chat

Send

Message

Phone

Email

Name

@AllisonJJENKS

follow me here!

Thank you!

Your message has been sent. We'll contact you shortly

Empowering ambitious stylists to create 
six-figure bridal beauty businesses.

back to website

blog categories

baby

at home

hair and makeup

skincare

COLLAB WITH ME

Shop my faVS

gift guides